Op dit moment kun je 2.615.940 producten vergelijken

Klanten zijn eigenlijk net mensen

24.95

Taal

Nederlands

Bindwijze

Paperback

Oorspronkelijke releasedatum

14 juli 2021

Aantal paginas

116

Illustraties

Nee

Hoofdauteur

Jos Burgers

Hoofdillustrator

M. Pathuis

Tweede Illustrator

M. Pathuis

Hoofduitgeverij

Boom

Editie

1

Gewicht

181 g

Product breedte

13.70 cm

Product hoogte

1.10 cm

Product lengte

21.50 cm

Studieboek

Nee

Verpakking breedte

137 mm

Verpakking hoogte

11 mm

Verpakking lengte

215 mm

EAN

9789024446087

Categorieën

Managementboeken Bedrijfsorganisatie MKB & ZZP Boeken

Boek ebook of luisterboek

Boek

Studieboek of algemeen

Algemene boeken

Laatste prijs update: december 4, 2023 4:08 am Meer informatie
Categorie:
Uw recensie toevoegen

Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn…
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken!
Klanten zijn eigenlijk nét mensen: ze willen aandacht en respect, en het gevoel dat ze u kunnen vertrouwen. Wie zijn klantgerichtheid wil verbeteren levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant – en niet alleen om nieuwe klanten binnen te halen. Want bedenk: wie nooit meer een klant kwijtraakt, krijgt het vanzelf heel erg druk!
Jos Burgers (1951) helpt als zelfstandig marketingadviseur organisaties bij het versterken van hun marktpositie en het verbeteren van hun klantgerichtheid. Hij is bestseller- auteur op het gebied van marketing en relatiemanagement, en veelgevraagd spreker op seminars en congressen.

Klanten zijn eigenlijk net mensen
Klanten zijn eigenlijk net mensen
Mangroove.nl
Logo